Assalamualaikum dan salam sejahtera... Pada kali ini kami di pihak pengurusan ProTeam Training Consultant mengalu-alukan kepada pengunjung-pengunjung yang berminat untuk bersama-sama Krew Pro Team dalam melaksanakan misi dan visi Pro Team. Pengunjung-pengunjung yang berminat bolehlah mengisi borang secara online yang telah disediakan di post ini ataupun klik di sini.
"Kami merupakan Pro Team yang menawarkan khidmat perunding kewangan bagi sesuatu program dan juga menyediakan khidmat profesional dalam pengurusan sesuatu program mahupun majlis. Kami juga menawarkan pakej program, ceramah dan kem yang berunsurkan kepimpinan, motivasi, team building, dan lain-lain."

Monday, November 24, 2014

Kaedah Menyesuaikan Diri (part 2)

Assalamualaikum dan selamat berbahagialah...

Seperti yang dijanjikan, kita sambung semula tentang kaedah menyesuaikan diri bagi bahagian yang kedua. Untuk entry kali ini kita terus mulakan dengan kaedah yang ketiga:

3- Perkenalkan diri

Mungkin anda boleh memperkenalkan diri anda dahulu dan mungkin juga boleh anda bertanyakan nama orang lain dahulu dan tunggu sehingga orang tersebut bertanya tentang nama anda, barulah anda kenalkan. Kalau mereka tak bertanya semula siapa nama anda, anda pun kenalah buat muka tak malu untuk kenalkan nama anda.

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen di sini.

Geng Blogger

Mereka yang melawat