Assalamualaikum dan salam sejahtera... Pada kali ini kami di pihak pengurusan ProTeam Training Consultant mengalu-alukan kepada pengunjung-pengunjung yang berminat untuk bersama-sama Krew Pro Team dalam melaksanakan misi dan visi Pro Team. Pengunjung-pengunjung yang berminat bolehlah mengisi borang secara online yang telah disediakan di post ini ataupun klik di sini.
"Kami merupakan Pro Team yang menawarkan khidmat perunding kewangan bagi sesuatu program dan juga menyediakan khidmat profesional dalam pengurusan sesuatu program mahupun majlis. Kami juga menawarkan pakej program, ceramah dan kem yang berunsurkan kepimpinan, motivasi, team building, dan lain-lain."

Thursday, December 13, 2012

Teruskan bersama Pro Team ..... (Pro-Team Training Consultant)

Alhamdulillah, segala puji-pujian ke hadrat Ilahi yang sentiasa menganugerahkan makhluk-makhluk dengan segala keperluan dan ketentuan serta Tuhan yang menguasai seluruh alam... Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW yang sentiasa tabah dalam perjuangan menyebarkan dakwah sehingga kita dapat merasai nikmat Iman dan Islam. Dan salam ke atas para sahabat-sahabat dan kaum kerabat baginda yang bersama-sama baginda dalam perjuangan. Semoga Allah meninggikan martabat mereka di sisi-Nya.

Alhamdulillah, sehingga saat ini ProTeam terus berusaha untuk terus memantapkan segala projek-projek dan urusan. Akhirnya name card kami telah pun dapat disiapkan untuk tindakan seterusnya.

                           


                           





Berjumpa lagi di post akan datang........





"Learning By Experience, Trust The Process)

2 comments:

  1. As salam.. Saya merasakan pro team akan melakar nama di masa akan datang.. Semoga berjaya... =)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam.. In Shaa Allah....doakan kami juga yer...terima kasih....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana meninggalkan komen di sini.

Geng Blogger

Mereka yang melawat